Savršenu'' kombinaciju za doručak - žitarice i čašu svježe iscijeđenog soka - često vidimo na ušminkanim reklamama, a često ju preporučaju i stručnjaci. No, nutricionisti ipak više nisu toliko sigurni u takve tvrdnje. Naime, logično objašnjene za ispijanje nekoliko čaša soka bilo je da je voće zdravo, pa su zdravi i voćni sokovi...... Međutim, čak i kad voćnom soku nisu dodani nikakvi šećeri i konzervansi, takav sok ima istu količinu šećera kao i cola jer voće je samo po sebi puno šećera!


Takozvani "lisnati zeleniš“ nutricionisti nazivaju čarobnom hranom. Ovo povrće sadrži folate i vitamine A i C koji pomažu u borbi protvi raka. Samo jedan tanjir ze
Ako bi svih šest i po milijardi stanovnika Zemlje imalo standard stanovnika SAD, bile bi im potrebne četiri i po planete da namire potrebe, dok su Evropljani "nešto sk
Svima je poznata stara poslovica: 'Jabuka na dan, tjera doktora iz kuće van'. Čini se da nova studija objavljena u časopisu BMC Microbiology donosi objašnjenje zašto
SREMSKA MITROVICA - Zaboravite sve ekskluzivne sirove koje ste do sada u svojim podrumima čuvali od očiju i usta znatiželjnih gurmana i obratite pažnju na novost iz S
Kako je čokolada oduvijek kritikovana kao "slatki grijeh", eksperti su se odvažili da izume njenu vrstu koja će biti smatrana dijetalnom hranom. Tako je proizvedena zd
Škotska kompanija "Bruvdog" proizvela je pivo za koje tvrdi da je najjače na svetu – "Sink Bizmark!" sadrži 41 odsto alkohola, piše "Telegraf". "Bruvdog" ističe da
Velika visina pomaže pretilim osobama izgubiti na težini i zadržati novostečenu kilažu, pokazuje njemačko istraživanje objavljeno on line u specijaliziranom časop
Najnovije istraživanje pokazuje da sve više mladih pije kafu, ali i ostale napitke sa kofeinom. Opasnost je u tome što kofein ima velik uticaj na njihova tijela koja s
Tako su medenjaci, koji se osim sa medom pripremaju i sa integralnim brašnom, vrlo korisni u borbi protiv stresa, dok integralno brašno povećava dozu vitamina B te dod
Vjerovali ili ne, stručnjaci kažu da je dobar za srce! Naime, šampanjac dolazi zajedno sa pelifenolima, biljnim hemikalijama za koje se smatra da šire krvne žile, a
Pivo iz kosmosa je pravi izazov za ljubitelje ovog pića. Napravljneo je od slada dobijenog iz ječma koji je pet meseci čuvan na Međunarodnoj kosmičkoj stanici. Japa









