Slatka dijeta ili dijeta s medom spada u skupinu monodijeta koje se primjenjuju u kratkom periodu, odnosno između 3 do 5 dana. Takvi se režimi prehrane povremeno provode kako bi se organizam očistio od toksina, odmorio želudac od teške hrane, potaknuo metabolizam te odstranile suvišne tečnosti iz tijela. Bazira se pretežno na mliječnim proizvodima i voću, jednostavnim namirnicama koje se lako razgrađuju i probavljaju. Ovakav režim prehrane se provodi povremeno kako bi se organizam očistio od toksina i teške hrane te potaknuo metabolizam.


"Napravili smo cijeli niz istraživanja u kojima se promatrala povezanost težine i sna i otkrili da su ljudi, koji spavaju manje od sedam sati, najčešće pretili", izj
Primjenom novog zakona o genetski modifikovanoj hrani u BiH, koji predviđa obavezu označavanja i deklarisanja proizvoda koji sadrže genetski modifikovane organizme, gr
Dijeta zahtijeva upornost, izdržljivost i veliku snagu volje. Nije lako odoljeti brojnim iskušenjima koja su svakodnevno tu. Čovjeku u tom pothvatu treba podrška dr
Primetili ste da vam se pojavio stomačić? Nije ni čudo. U danima gozbe zaradili ste nekoliko kilograma, a slabo kretanje učinilo je da se svi mišići opuste, posebno
Jedan od glavnih ljudi s američkog instituta Johns Hopkins Bloomberg - School of Public Health, Frances Stillman, tvrdi da će ljudi i na ovu Staru godinu razmišljati o
Eksperiment na miševima je dokazao noćni zalogaji donose više sala. Biranje boljeg vremena za obroke mogao bi zato biti ključni element u usporavanju sve veće učest
Nisu uvek stres i vremenske prilike krivi za to što ste nervozni ili ne možete da se koncentrišete na posao. Razmislite da li bi trebalo nešto da promenite u svom jel
U kontrolnoj grupi štakora koji su u ranoj fazi života prošli traumu i kasnije zbog toga pokazali znakove depresivnog i tjeskobnog ponašanja oni koji su hranjeni slat
Čokolada za mršavljenje nazvana je Lola a sadrži hemikalije koje u mozgu izazivaju osjećaj sitosti i sprječavaju prejedanje. Španska kompanija Cocoa Bio tvrdi da im
56 grama rama oraha dnevno smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja u dijabetičkoj populaciji, tvrdi nova studija sa Yale-a. Prošlim istraživanjima potvrđenim p









